Als je je al hebt aangemeld voor ZooEasy en een administratie hebt aangemaakt, kan je er niet nog een aanmaken op hetzelfde e-mailadres. Ook als je beheerder van een andere administratie bent en al een account hebt, kan je er niet nog een maken. De aanvraag is wel bij ons aangekomen. Neem gerust contact op […]
Helaas, dat kan je niet zelf doen. Maar wij doen het graag voor je! Stuur ons een mail met daarin de huidige naam van je administratie en geef ons door hoe je nieuwe naam moet zijn. De helpdesk voert de aanpassing voor je door.
Als je stopt met ZooEasy of je laat het abonnement verlopen, dan wordt de database automatisch na 1 maand verwijderd. Je krijgt altijd bericht als je abonnement is verlopen. Tip 1: exporteer je gegevens voordat je stopt met ZooEasy. Zo houd je altijd je eigen gegevens. Tip 2: is je account per ongeluk verlopen? Neem […]
Wij hanteren geen opzegtermijn als je het ZooEasy abonnement wilt beëindigen. Als je geen actie onderneemt, gebeurt dit automatisch na afloop van de gekozen abonnementsperiode.
De zoekfunctie werkt binnen het programma altijd op dezelfde manier. Dit betekent dat je als gebruiker: – Op 1 of meerdere velden kan zoeken – Gebruik kan maken van wildcards zoals * Als voorbeeld gaan we een zoekactie uitvoeren binnen het menu Dieren: 1. Klik het menu Dieren 2. Standaard staat de cursor in het […]
1. Open ZooEasy Stand alone 2. Controleer of je versie 13.05 hebt. Heb je die niet dan kan je die downloaden vanaf https://www.zooeasy.com/standalone-nl/. Als je al een licentie op versie 13 hebt, kun je de Update kiezen. Als je versie 12 of lager hebt, dan kun je gratis de demo versie 13.05 downloaden en installeren […]