ZooEasy is beschikbaar in de volgende talen:

Klanten 2.469 | Accounts 8.604 | Dieren 6.082.123

Datum: september 27, 2018

Het kan zijn dat er meerdere administraties op de server in de wacht staan om ingelezen te worden. Aan het einde van het import proces heb je een wachtrijnummer ontvangen dat daarmee te maken heeft. Daarnaast kan het zo zijn dat er veel foto’s en/of veel documenten in je administratie staan. Ook kan je administratie […]

Lees meer...

Datum: september 27, 2018

Als je je al hebt aangemeld voor ZooEasy en een administratie hebt aangemaakt, kan je er niet nog een aanmaken op hetzelfde e-mailadres. Ook als je beheerder van een andere administratie bent en al een account hebt, kan je er niet nog een maken. De aanvraag is wel bij ons aangekomen. Neem gerust contact op […]

Lees meer...

Datum: september 27, 2018

Helaas, dat kan je niet zelf doen. Maar wij doen het graag voor je! Stuur ons een mail met daarin de huidige naam van je administratie en geef ons door hoe je nieuwe naam moet zijn. De helpdesk voert de aanpassing voor je door.

Lees meer...

Datum: september 27, 2018

Als je stopt met ZooEasy of je laat het abonnement verlopen, dan wordt de database automatisch na 1 maand verwijderd. Je krijgt altijd bericht als je abonnement is verlopen. Tip 1: exporteer je gegevens voordat je stopt met ZooEasy. Zo houd je altijd je eigen gegevens. Tip 2: is je account per ongeluk verlopen? Neem […]

Lees meer...

Datum: september 27, 2018

Wij hanteren geen opzegtermijn als je het ZooEasy abonnement wilt beëindigen. Als je geen actie onderneemt, gebeurt dit automatisch na afloop van de gekozen abonnementsperiode.

Lees meer...

Datum: september 27, 2018

De zoekfunctie werkt binnen het programma altijd op dezelfde manier. Dit betekent dat je als gebruiker: – Op 1 of meerdere velden kan zoeken – Gebruik kan maken van wildcards zoals * Als voorbeeld gaan we een zoekactie uitvoeren binnen het menu Dieren: 1. Klik het menu Dieren 2. Standaard staat de cursor in het […]

Lees meer...

1 2 3 4 8